Car audio Daniel Obiała

Idź do spisu treści

Menu główne

Autoalarmy DOG

Polecane produkty > Systemy alarmowe

Funkcje autoalarmu DOG 30
Sterowanie z fabrycznego pilota pojazdu.
(DOG 30 rf i rf SPiiD są sterowane z pilotów radiowych, zmiennokodowych, 3 przyciskowych DOG).
Automatyczne blokowanie zamków drzwi w czasie jazdy.

Ochrona pokrywy silnika pojazdu. W stanie czuwania DOGa, po jej otwarciu zostaje wywołany natychmiast stan alarmu. Dźwiękowy 30 sek., światłami 3 min.

Ochrona drzwi pojazdu W stanie czuwania DOG-a, po ich otwarciu zostanie wywołany natychmiast stan alarmu. Dźwiękowy 30 sek.,. światłami 3 min.

Ochrona pokrywy bagażnika pojazdu. W stanie czuwania DOGa, po otwarciu pokrywy zostaje wywołany natychmiast stan alarmu. Dźwiękowy 30 sek., światłami 3 min.

Przestrzenny ultradźwiękowy czujnik ruchu. Pojedyncze zadziałanie wywoła PREALARM, podwójne wywoła alarm dźwiękowy i świetlny. /Nie jest instalowany jeżeli pojazd jest wyposażony we własny system ochronny z ultradźwiękami/.

Funkcja identyfikacji kierowcy ID. Uniemożliwia uruchomienie silnika przez osobę nieupoważnioną.

System Personalnej Identyfikacji i Dostępu. Bezobsługowa autoryzacja właściciela. Występuje jako karta. Awaryjnie transmisja kodu podczerwienią.
(Opcja w wersji z kartą SPiiD).

Syrena z własnym zasilaniem akumulatorkami NiCd.

Potwierdzanie przyjęcia komendy załącz i wyłącz kierunkowskazami zgodne z normą EU.

Odcięcie zapłonu lub zasilania pompy paliwowej.

Stan alarmu miganie światłami.

Sygnalizacja stanu czuwania czerwoną diodą LED. W stanie czuwania miga. Jeżeli wywołany był alarm LED świeci ciągle /pamięć alarmu/. Gaśnie po wyłączeniu pilotem i włączeniu  stacyjki pojazdu.

DOMYKANIE SZYB sterowane pilotem (OPCJA).


PREALARM: po zadziałaniu ultradźwiękowego czujnika ruchu, nastąpi 4 krotny krótki dźwięk syreny. Po wystąpieniu 2  przyczyny zostanie wywołany stan alarmu.

Cechy systemu DOG 70:
• W pełni programowalne wszystkie funkcje alarmu.
• Cyfrowa syrena z własnym zasilaniem.
• Możliwość dostosowania autoalarmu do różnych marek pojazdów.
• Pełna współpraca z siecią CAN-BUS pojazdu.
• Sterowanie z pilotów fabrycznych pojazdu.
• Sterowanie z pilotów DOG (wersja pilotowa).
• Automatyczna identyfikacja właściciela kartą SPiiD.
• Funkcja programowania kodu awaryjnego wyłączania.
• Określanie źródła ostatnich 8 alarmów.

Możliwość rozbudowy systemu:
• Immobiliser DOG-BLOCK E
• Monitoring satelitarny przeciwkradzieżowy
• Monitoring satelitarny floty
Autoalarmy, oraz interfejsy typu CAN są sterowane pilotami fabrycznymi pojazdów, wykorzystując dane z sieci CAN-BUS pojazdu. Integracja z siecią komputerową CAN-BUS umożliwia optymalną kontrolę i zapewnia bezpieczeństwo.
Urządzenia typu CAN są najnowocześniejszym rozwiązaniem zaimplementowanym w najnowszych konstrukcjach pojazdów.

Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego